dijous, 28 de gener del 2010
dimecres, 27 de gener del 2010
1r torneig de king-pong internacional Valldoreix-Wimbledon
M'he comprat una red de puuta mare i unes pales baratilles al Decathlon.
I he fet un blog per explicar-ho... La pregunta és, serà una tendència alternativa al facebook que servirà per intercomunicar-nos millor, que evolucionarà en tendència alternativa per explicar al món el que pensem, i finalment per guanyar el premi al millor blog de l'any, o serà una idea descabellada d'un visionari amb massa temps lliure?
La resposta estarà en si el que pengem és interessant pels altres. Molava veure videos del poredgar, però lu bo del blog és que a part de posar videos del youtube http://www.youtube.com/watch?v=eQo13wAs3pU , també pots posar fotos, vídeos de pàgines molones de disseny d'aquestes que coneix el Trias, comentar-ho, i en definitiva ser una mica més moderniquis. Us mola la idea?
toni
Subscriure's a:
Missatges (Atom)