dijous, 27 de maig del 2010

dilluns, 24 de maig del 2010

dimarts, 18 de maig del 2010

Ei nois, aquest és l'estudi creatiu del que us parlava. són uns freaks de les Vespes i els Minis

http://www.belybel.com/Imatges/Sofa_600/Superuse%20280px.jpg

no se si surtirà la foto o nomès la direcció, pero si voleu veure la web sencera amb tots els productes mireu:http://www.belybel.com/portafoli_inici_cat_belybel.html no us decepcionarà!!

Algu sap on para el monta orgies del Trias?? a teatre, no?¿

Blogger catabolic