dissabte, 20 de març del 2010

dimarts, 16 de març del 2010

Calçotada

















Ei, al final no es pot fer la calçotada a la casa aquella tan xula, osigui que amb la Elsa hem decidit fer-ho el diumenge a Molins

sí Trias, avui era el meu aniversari però sé que t'agrada felicitar tard

dissabte, 13 de març del 2010

qui vol setas tenint això?

dos vídeos més d'aquests colgaos

vaquiiiiita:

un que ja teníem al poredgar:


i un altre de yayeveryday;

dimarts, 2 de març del 2010

Dinar dijous?

Io de 2 a 4 no tinc res, però abans i després tinc classe. Quedem al centre/zona universitaria?

las 40000 preguntas de 4

pot servir per fer algun joc.... qui fuma?