i anglès
dimarts, 7 de desembre del 2010
carta de Julian Assange
carta de Julian Assange avui 7 de desembre al diari The Australian en castellà
dimecres, 3 de novembre del 2010
dimarts, 8 de juny del 2010
dijous, 27 de maig del 2010
dilluns, 24 de maig del 2010
dimarts, 18 de maig del 2010
Ei nois, aquest és l'estudi creatiu del que us parlava. són uns freaks de les Vespes i els Minis
no se si surtirà la foto o nomès la direcció, pero si voleu veure la web sencera amb tots els productes mireu:http://www.belybel.com/portafoli_inici_cat_belybel.html no us decepcionarà!!
Algu sap on para el monta orgies del Trias?? a teatre, no?¿
Blogger catabolic
dilluns, 26 d’abril del 2010
divendres, 23 d’abril del 2010
dimecres, 21 d’abril del 2010
dissabte, 17 d’abril del 2010
dijous, 15 d’abril del 2010
diumenge, 4 d’abril del 2010
dissabte, 20 de març del 2010
dimarts, 16 de març del 2010
Calçotada
dissabte, 13 de març del 2010
qui vol setas tenint això?
dos vídeos més d'aquests colgaos
vaquiiiiita:
un que ja teníem al poredgar:
i un altre de yayeveryday;
divendres, 12 de març del 2010
dimarts, 9 de març del 2010
dimarts, 2 de març del 2010
diumenge, 28 de febrer del 2010
canada's hockey players
Mireu la juerga de les canadenques després de guanyar la final de hockey sobre gel a la mateixa pista jajajaja
ho he vist al diari i m'ha fet gràcia
què tal Norber a Tenerife? m'han dit que pluja i vent, nooooo? juajuajuajuajuajua (riure malèfic)


dissabte, 27 de febrer del 2010
chorrillo
Chorrillo, abran compuertas, cagalera, diarrea... hi han moltes maneres de dir-li, però només una de passar-ho: assentat a la tassa del vàter.
Algú vol venir a veure el barça a casa meva avui a les 10, donat que io no puc aixecar-me del sofà?
dimecres, 24 de febrer del 2010
Quim Monzó. Com fer un discurs polític.
Dissabte passat, el Toni i jo (el Trias) ens vem fotre una injecció cultural en vena i vem anar a veure la expo que feien interessantíssima de la Biografia de Quim Monzó, escriptor internacional català. El feien al CASM, a tocar de Colón. Vem preguntar quan costava, estavem disposats a pagar i tot! El cas és que després de moltes experiències, molta lectura i molta admiració vers el personatge de Monzó, el toni es va fixar en un cartell que es titulava "COM FER UN DISCURS POLÍTIC". Li vaig fer una foto i aquí el teniu. Proveu de llegir d'esquerra a dreta i de d'alt a baix, és igual el que llegiu, total és un discurs polític...
dimarts, 23 de febrer del 2010
John Cobra
Us en recordeu de John Cobra? És el de la mítica frase:
"Mira lo poco que me importa mi vida, imaginate lo que puedo llegar a hacer con la tuya"
dissabte, 20 de febrer del 2010
dimarts, 16 de febrer del 2010
dilluns, 8 de febrer del 2010
SuperBowl
Potser de tant veure "Cómo conocí a vuestra madre" m'estic amaricanant una mica (que no amariconant), però ahir vaig estar veient casi tota la SUPERBOWL, i em va molar! flipeu amb les hosties que es donen!!! llàstima que sigui un esport súuuuper parat. per això estan bé els vídeos de Highlights pq t'estalvien els 300 temps morts que hi han durant un partit!
dilluns, 1 de febrer del 2010
UNA PREGUNTETA....
Aqui ELISAVA!!! Jordi i Pol al capdavant.
1.Què tal et va semblar la nostra idea? La vas entendre?
2.Què és el que més t'agrada de Gràcia?
3.Perquè creus que el barri de Gràcia és un bon lloc per fer un picnic urbà?
4.Observacions (siusplau!).
Després de l'experiència del picnic urbà de Dissabte passat, ens agradaria que respoguéssiu unes preguntes que us volem fer. No és necessari que hagueu vingut per respondre-les, és molt breu d vritat..
1.Què tal et va semblar la nostra idea? La vas entendre?
2.Què és el que més t'agrada de Gràcia?
3.Perquè creus que el barri de Gràcia és un bon lloc per fer un picnic urbà?
4.Observacions (siusplau!).

dijous, 28 de gener del 2010
dimecres, 27 de gener del 2010
1r torneig de king-pong internacional Valldoreix-Wimbledon
M'he comprat una red de puuta mare i unes pales baratilles al Decathlon.
I he fet un blog per explicar-ho... La pregunta és, serà una tendència alternativa al facebook que servirà per intercomunicar-nos millor, que evolucionarà en tendència alternativa per explicar al món el que pensem, i finalment per guanyar el premi al millor blog de l'any, o serà una idea descabellada d'un visionari amb massa temps lliure?
La resposta estarà en si el que pengem és interessant pels altres. Molava veure videos del poredgar, però lu bo del blog és que a part de posar videos del youtube http://www.youtube.com/watch?v=eQo13wAs3pU , també pots posar fotos, vídeos de pàgines molones de disseny d'aquestes que coneix el Trias, comentar-ho, i en definitiva ser una mica més moderniquis. Us mola la idea?
toni
Subscriure's a:
Missatges (Atom)



