diumenge, 28 de febrer del 2010

canada's hockey players

Mireu la juerga de les canadenques després de guanyar la final de hockey sobre gel a la mateixa pista jajajaja
ho he vist al diari i m'ha fet gràcia

què tal Norber a Tenerife? m'han dit que pluja i vent, nooooo? juajuajuajuajuajua (riure malèfic)

Hockey: polémica celebración en Vancouver
Hockey: polémica celebración en Vancouver

dissabte, 27 de febrer del 2010

chorrillo

Chorrillo, abran compuertas, cagalera, diarrea... hi han moltes maneres de dir-li, però només una de passar-ho: assentat a la tassa del vàter.

Algú vol venir a veure el barça a casa meva avui a les 10, donat que io no puc aixecar-me del sofà?

dimecres, 24 de febrer del 2010

Quim Monzó. Com fer un discurs polític.

Dissabte passat, el Toni i jo (el Trias) ens vem fotre una injecció cultural en vena i vem anar a veure la expo que feien interessantíssima de la Biografia de Quim Monzó, escriptor internacional català. El feien al CASM, a tocar de Colón. Vem preguntar quan costava, estavem disposats a pagar i tot! El cas és que després de moltes experiències, molta lectura i molta admiració vers el personatge de Monzó, el toni es va fixar en un cartell que es titulava "COM FER UN DISCURS POLÍTIC". Li vaig fer una foto i aquí el teniu. Proveu de llegir d'esquerra a dreta i de d'alt a baix, és igual el que llegiu, total és un discurs polític...

dimarts, 23 de febrer del 2010

John Cobra

Us en recordeu de John Cobra? És el de la mítica frase:

"Mira lo poco que me importa mi vida, imaginate lo que puedo llegar a hacer con la tuya"

dissabte, 20 de febrer del 2010

dimarts, 16 de febrer del 2010

dilluns, 8 de febrer del 2010

com posar vídeos!!

Per posar un vídeo del youtube aquí, heu de copiar-pegar lu que senyala la fletxa negra!

SuperBowl


Potser de tant veure "Cómo conocí a vuestra madre" m'estic amaricanant una mica (que no amariconant), però ahir vaig estar veient casi tota la SUPERBOWL, i em va molar! flipeu amb les hosties que es donen!!! llàstima que sigui un esport súuuuper parat. per això estan bé els vídeos de Highlights pq t'estalvien els 300 temps morts que hi han durant un partit!


dilluns, 1 de febrer del 2010

UNA PREGUNTETA....

Aqui ELISAVA!!! Jordi i Pol al capdavant.
Després de l'experiència del picnic urbà de Dissabte passat, ens agradaria que respoguéssiu unes preguntes que us volem fer. No és necessari que hagueu vingut per respondre-les, és molt breu d vritat..

1.Què tal et va semblar la nostra idea? La vas entendre?
2.Què és el que més t'agrada de Gràcia?
3.Perquè creus que el barri de Gràcia és un bon lloc per fer un picnic urbà?
4.Observacions (siusplau!).Afegeix una imatge