ho he vist al diari i m'ha fet gràcia
què tal Norber a Tenerife? m'han dit que pluja i vent, nooooo? juajuajuajuajuajua (riure malèfic)


Potser de tant veure "Cómo conocí a vuestra madre" m'estic amaricanant una mica (que no amariconant), però ahir vaig estar veient casi tota la SUPERBOWL, i em va molar! flipeu amb les hosties que es donen!!! llàstima que sigui un esport súuuuper parat. per això estan bé els vídeos de Highlights pq t'estalvien els 300 temps morts que hi han durant un partit!
