dimecres, 27 de gener del 2010

1r torneig de king-pong internacional Valldoreix-Wimbledon




M'he comprat una red de puuta mare i unes pales baratilles al Decathlon.
I he fet un blog per explicar-ho... La pregunta és, serà una tendència alternativa al facebook que servirà per intercomunicar-nos millor, que evolucionarà en tendència alternativa per explicar al món el que pensem, i finalment per guanyar el premi al millor blog de l'any, o serà una idea descabellada d'un visionari amb massa temps lliure?
La resposta estarà en si el que pengem és interessant pels altres. Molava veure videos del poredgar, però lu bo del blog és que a part de posar videos del youtube http://www.youtube.com/watch?v=eQo13wAs3pU , també pots posar fotos, vídeos de pàgines molones de disseny d'aquestes que coneix el Trias, comentar-ho, i en definitiva ser una mica més moderniquis. Us mola la idea?
toni

3 comentaris:

  1. Eii waiii!! Em sembla bona idea! Això també és públic per totom?? jajaja que bo el mapa de berlin a primer pàgina!
    El que el mític poredgar saurà perdut... wenuuu... eii ens hauràs d'explicar una miqueta com funciona per penjar-ho tot, tot i que potser investigant una miqueta cosa que encara no he fet ja me les arreglo. L'altre dia em vaig fer mal esquiant, però en quan estigui bé anem a fer un tenis i al SAF! Ara em miro lo del pim-pom

    ResponElimina
  2. Ahhh sembla que no hi ha data ni hora, quan ho sàpigues segueix informant. Aquest finde estic una mica liat amb el cumple de ma mare de 50 anys, el curru... Però dissabte si puc o la setmana que ve sino fem una birrilla i xerrem una estona si et va bé.
    Per cert, em sembla que el Norber i tu potser no ho sabeu: jo també he tornat amb la Rak; detalles próximamente, i tu com vas amb la gabi, amb més temps lliure millor??? Venga tiu cuidat!!!

    ResponElimina
  3. Ei Denis, de moment només us he donat la adreça del blog a tu, el Norber i el Pol. Osigui els que posavem vídeos al Poredgar (i el Juanci..? jaja)
    Però que això no ho llegeixi ningú més no vol dir que es pugui convertir en un culebrón dels vostres sobre xurris jajaja
    Quan vulguis et guanyo a un tenis !

    ResponElimina