dimarts, 16 de març del 2010

Calçotada

















Ei, al final no es pot fer la calçotada a la casa aquella tan xula, osigui que amb la Elsa hem decidit fer-ho el diumenge a Molins

sí Trias, avui era el meu aniversari però sé que t'agrada felicitar tard

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada