skip to main
|
skip to sidebar
el blog d'en Pitus
dimarts, 16 de març del 2010
Calçotada
Ei, al final no es pot fer la calçotada a la casa aquella tan xula, osigui que amb la Elsa hem decidit fer-ho el diumenge a Molins
sí Trias, avui era el meu aniversari però sé que t'agrada felicitar tard
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada