A ke mola molt? ajjaj vaig veurel a la pagina d'ARRÒS COVAT i em va flipar molt, però encara no entenc perquè se'm va oblidar completament..bueno no se, ke ahir l'estava escoltant pel RAC105TV i de cop, deixo de fer el ke feia i em poso a ballar igual...XDD No vaig poder contenirme i despres et vaig trukar pk u miresis, a lo puto toni li agrada FACTO de la FÉ y las FLORES AZULES.
X cert, ha sortit el nou disc de Delafé y las Flores Azules, es diu "las trompetas de la muerte". L'estic escoltant ara i em sorprèn, han evolucionat, suposo que daki uns dies em fliparà massa, ara de moment, no tant.
A ke mola molt? ajjaj vaig veurel a la pagina d'ARRÒS COVAT i em va flipar molt, però encara no entenc perquè se'm va oblidar completament..bueno no se, ke ahir l'estava escoltant pel RAC105TV i de cop, deixo de fer el ke feia i em poso a ballar igual...XDD No vaig poder contenirme i despres et vaig trukar pk u miresis, a lo puto toni li agrada FACTO de la FÉ y las FLORES AZULES.
ResponEliminaX cert, ha sortit el nou disc de Delafé y las Flores Azules, es diu "las trompetas de la muerte". L'estic escoltant ara i em sorprèn, han evolucionat, suposo que daki uns dies em fliparà massa, ara de moment, no tant.
ResponElimina