Ei nois, aquest és l'estudi creatiu del que us parlava. són uns freaks de les Vespes i els Minis
no se si surtirà la foto o nomès la direcció, pero si voleu veure la web sencera amb tots els productes mireu:http://www.belybel.com/portafoli_inici_cat_belybel.html no us decepcionarà!!
Algu sap on para el monta orgies del Trias?? a teatre, no?¿
Blogger catabolic
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada