dimarts, 18 de maig del 2010

Ei nois, aquest és l'estudi creatiu del que us parlava. són uns freaks de les Vespes i els Minis

http://www.belybel.com/Imatges/Sofa_600/Superuse%20280px.jpg

no se si surtirà la foto o nomès la direcció, pero si voleu veure la web sencera amb tots els productes mireu:http://www.belybel.com/portafoli_inici_cat_belybel.html no us decepcionarà!!

Algu sap on para el monta orgies del Trias?? a teatre, no?¿

Blogger catabolic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada