Nenes! ja som aquiiii!! ja hem arribaaaat els despistats del blogg!!! ja som aqui, ja hem arribaaaat!! els despistats de sant cugat!!!Adivinia adivinanza quien abra escrito tan preciosas letras??? How know it?/Qui lo sa?/Wer weis es?/Quien lo sabra??Pista 1: mirar el significat del nom, o ser una mica rapid d'idees.
mmmmh... per lo d'arribar podria ser el denis, que torna del festival ketaminoso, o el norber, que mai havia escrit res al blog... anabolic? biologia vs. droga dura, no ho seee!!!
aix aix aix!!! que no ho sabem?? anabolic es... qui lo sa?Per cert quin valent s'anima a anar en bici el dijous pel mati, aixi com a les 9 algun lloc.I look forward hearing news from you nenes!!
Nenes! ja som aquiiii!! ja hem arribaaaat els despistats del blogg!!! ja som aqui, ja hem arribaaaat!! els despistats de sant cugat!!!
ResponEliminaAdivinia adivinanza quien abra escrito tan preciosas letras??? How know it?/Qui lo sa?/Wer weis es?/Quien lo sabra??
Pista 1: mirar el significat del nom, o ser una mica rapid d'idees.
mmmmh... per lo d'arribar podria ser el denis, que torna del festival ketaminoso, o el norber, que mai havia escrit res al blog... anabolic? biologia vs. droga dura, no ho seee!!!
ResponEliminaaix aix aix!!! que no ho sabem?? anabolic es... qui lo sa?
ResponEliminaPer cert quin valent s'anima a anar en bici el dijous pel mati, aixi com a les 9 algun lloc.
I look forward hearing news from you nenes!!