em sembla putamare toni, jo a les 2 estaré al bar de telecos, dema trukare la marta i la jiji, avera k diuen, si la mire es vol apuntar..tens algun lloc guay pensat? molaria un lloc xulo i barato..
que s'apunti qui vulgui, xo io vindre a dinar fijo
(tot aixo ho ha dit el Trias, i no el Denis, tal com posa)
perfecte! io vindré a la uni en bici, o sigui que tenim un radi d'uns 20 minuts en bici desde la uni per nar a dinar (lu qual abarca moooolt)si vols que quan comentis posi "trias ha dit..." has d'iniciar sessió al Blog amb poltrias@hotmail.com
em sembla putamare toni, jo a les 2 estaré al bar de telecos, dema trukare la marta i la jiji, avera k diuen, si la mire es vol apuntar..tens algun lloc guay pensat? molaria un lloc xulo i barato..
ResponEliminaque s'apunti qui vulgui, xo io vindre a dinar fijo
ResponElimina(tot aixo ho ha dit el Trias, i no el Denis, tal com posa)
ResponEliminaperfecte! io vindré a la uni en bici, o sigui que tenim un radi d'uns 20 minuts en bici desde la uni per nar a dinar (lu qual abarca moooolt)
ResponEliminasi vols que quan comentis posi "trias ha dit..." has d'iniciar sessió al Blog amb poltrias@hotmail.com