dimarts, 2 de març del 2010

Dinar dijous?

Io de 2 a 4 no tinc res, però abans i després tinc classe. Quedem al centre/zona universitaria?

4 comentaris:

  1. em sembla putamare toni, jo a les 2 estaré al bar de telecos, dema trukare la marta i la jiji, avera k diuen, si la mire es vol apuntar..tens algun lloc guay pensat? molaria un lloc xulo i barato..

    ResponElimina
  2. que s'apunti qui vulgui, xo io vindre a dinar fijo

    ResponElimina
  3. (tot aixo ho ha dit el Trias, i no el Denis, tal com posa)

    ResponElimina
  4. perfecte! io vindré a la uni en bici, o sigui que tenim un radi d'uns 20 minuts en bici desde la uni per nar a dinar (lu qual abarca moooolt)

    si vols que quan comentis posi "trias ha dit..." has d'iniciar sessió al Blog amb poltrias@hotmail.com

    ResponElimina