skip to main
|
skip to sidebar
el blog d'en Pitus
dilluns, 8 de febrer del 2010
com posar vídeos!!
Per posar un vídeo del youtube aquí, heu de copiar-pegar lu que senyala la fletxa negra!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada