skip to main
|
skip to sidebar
el blog d'en Pitus
diumenge, 28 de febrer del 2010
canada's hockey players
Mireu la juerga de les canadenques després de guanyar la final de hockey sobre gel a la mateixa pista jajajaja
ho he vist al diari i m'ha fet gràcia
què tal Norber a Tenerife? m'han dit que pluja i vent, nooooo? juajuajuajuajuajua (riure malèfic)
1 comentari:
Denis
3 de març del 2010, a les 23:53
no se pk no es veu, k es un video?
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
no se pk no es veu, k es un video?
ResponElimina