skip to main
|
skip to sidebar
el blog d'en Pitus
dissabte, 27 de febrer del 2010
chorrillo
Chorrillo, abran compuertas, cagalera, diarrea... hi han moltes maneres de dir-li, però només una de passar-ho: assentat a la tassa del vàter.
Algú vol venir a veure el barça a casa meva avui a les 10, donat que io no puc aixecar-me del sofà?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada