dissabte, 27 de febrer del 2010

chorrillo

Chorrillo, abran compuertas, cagalera, diarrea... hi han moltes maneres de dir-li, però només una de passar-ho: assentat a la tassa del vàter.

Algú vol venir a veure el barça a casa meva avui a les 10, donat que io no puc aixecar-me del sofà?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada