dimecres, 24 de febrer del 2010
Quim Monzó. Com fer un discurs polític.
Dissabte passat, el Toni i jo (el Trias) ens vem fotre una injecció cultural en vena i vem anar a veure la expo que feien interessantíssima de la Biografia de Quim Monzó, escriptor internacional català. El feien al CASM, a tocar de Colón. Vem preguntar quan costava, estavem disposats a pagar i tot! El cas és que després de moltes experiències, molta lectura i molta admiració vers el personatge de Monzó, el toni es va fixar en un cartell que es titulava "COM FER UN DISCURS POLÍTIC". Li vaig fer una foto i aquí el teniu. Proveu de llegir d'esquerra a dreta i de d'alt a baix, és igual el que llegiu, total és un discurs polític...
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Sembla que sigui el mateix president del govern parlant! Quin? És igual, tots fan el mateix!!
ResponElimina