dilluns, 1 de febrer del 2010

UNA PREGUNTETA....

Aqui ELISAVA!!! Jordi i Pol al capdavant.
Després de l'experiència del picnic urbà de Dissabte passat, ens agradaria que respoguéssiu unes preguntes que us volem fer. No és necessari que hagueu vingut per respondre-les, és molt breu d vritat..

1.Què tal et va semblar la nostra idea? La vas entendre?
2.Què és el que més t'agrada de Gràcia?
3.Perquè creus que el barri de Gràcia és un bon lloc per fer un picnic urbà?
4.Observacions (siusplau!).Afegeix una imatge

7 comentaris:

  1. 1- em va semblar que és una molt bona idea, original i divertida encara que al principi era diferent del que veu acabant fent, una ruta gastronòmica de gràcia. Però, encara que no hi vaig poder estar-hi durant tot, segur que va estar bé.
    2- que es com un poble on pots caminar tranquil·lament i on hi tens de tot. I sobretot les places on t'hi pots estar sense cotxes que et molestin.
    3- per que tens bastant d'espai en les places on es pot reunir bastanta gent.
    4- doncs a mi potser em va agradar més la idea del principi, on tothom portés menjar i fer una picnic al terra d'una plaça amb tot el menjar que havia portat la gent.

    ResponElimina
  2. 1- doncs sincerament vaig participar en un període massa curt de temps com per comprovar personalment la variació de productes gastronòmics provats. Tot i això gràcies a la teva explicació amb fotografies incloses Trias m'ha quedat força clar. Llàstima que no us deixessin agafar la plaça del Sol, hauria sigut genial, ara les samarretes donen una bona indicació de la ciutat en qüestió

    2- L'ambient juvenil i el bon rollo del barri i la quantitat de places i de bars en els que s'hi està agradablement

    3- per poc trànsit, pel que ja he dit a la pregunta anterior sobre els bars i les places

    4- una mica estic d'acord amb la Elsa sobre la plaça del Sol i suposo que ja era un requisit del treball però crec que hagués quedat millor un vídeo, tot i això felicitats pel vostre treball, va estar divertit

    ResponElimina
  3. Trias jo al final pujo divendres amb la Rak al migdia amb tren, si vols venir digues algo. Eii, aquest quedri faré principalment disseny parlem!!!

    ResponElimina
  4. vull dir directament d'internet.
    Per cert arare = Denis

    ResponElimina
  5. Vaia Denis, sembla que estaves inspiradillu (4 comentaris en 6 minuts) jajaja
    A més, que és això de arare=denis? ia t'agradaria!

    lu dels videos ho estic buscant, pq ha de poder-se posar un enllaç del youtube i que el vídeo es reprodueixi directament al blog, però de moment no ho he trobat i només puc posar videos que tingui guardats al ordinador.

    Per cert, vas veure la super bowl ahir??

    ResponElimina